Pokud musíte dennodenně absolvovat dopravní špičku, pravděpodobně přemýšlíte nad tím, jak se kolonám vyhnout. Řešení může mít podobu elektro kola nebo skútru. Obojí nabízí svižné, ekonomické a stylové svezení. V následujících řádcích se zaměříme na skútry a prozradíme vám, proč je jich na silnicích rok od roku více.
Skútr můžete řídit i s „béčkem“
Česká skútrová revoluce proběhla v sobotu 19. ledna 2013. Tehdy nabyla účinnosti novela zákona o silničním provozu, na základě které mohou držitelé řidičského oprávnění skupiny B osedlat skútr o objemu 125 ccm. Do té doby mohli řídit pouze menší motocykl a skútr 50 ccm. Prodejci skútrů potvrdili, že bezprostředně po novele výrazně stoupla poptávka po silnějších skútrech.
Skútr Kentoya MOTO MAXIMUS 125
Svižné a přitom levné svezení
Skútr má oproti osobnímu automobilu několik podstatných výhod. Kde začít? Třeba u výrazně nižších provozních nákladů. Spotřeba skútru se pohybuje kolem tří litrů paliva na sto kilometrů. Můžete namítnout, že moderní naftové motory si neřeknou o moc víc, ale skútr osobáky předčí i v jiných směrech.
Skútr je neobyčejně mrštný dopravní prostředek. Raz dva prokličkujete kolonou a zaparkujete téměř kdekoliv. Ovládání je snadné a velmi rychle si na něj zvykne i méně motocykly nepolíbený řidič.
K velkým výhodám patří i dostupná pořizovací cena. Kvalitní skútry s obsahem motoru 125 ccm seženete v cenové relaci kolem 30 tisíc korun.
Skútr Kentoya MOTO DARKNESS 125 4T
Kvalita má jméno Kentoya
Za pozornost stojí aktuální nabídka značky Kentoya, která v České republice působí již 22 let. Ročně uvádí na trh několik nových modelů a otevírá další prodejny. Na své si přijdou zájemci o městské, off-road i větší skútry. V neposlední řadě také příznivci retro designu, kteří si mohou pořídit skútr inspirovaným legendárním modelem Vespa.
Kentoya nabízí špičkové skútry a elektro kola i na splátky bez navýšení. Další informace najdete na www.kentoya.cz.